Skyline Bradford – דירות מגורים באנגליה

59,999£ - 104,400£

Overview

אנגליה מתחממת! זהו פרויקט הסבה של בניין משרדים לבניין מגורים, הנמצא כעת בעיצומו של תהליך ההסבה. בתום הבנייה, עתיד לכלול הפרויקט 126 דירות מגורים מרוהטות, מאובזרות ומעוצבות המנוהלות על ידי חברת ניהול מצליחה ומנוסה. פרויקטSkyline Bradford ממוקם בפריים לוקיישן בעיר ברדפורד, באזור ביקוש גבוה לדירות מגורים קטנות ובסמוך לחנויות יוקרה, מרכזי מסחר ועורקי תחבורה ראשיים.

לאן הגענו?

העיר ברדפורד נחשבת לאחת הערים המבטיחות שיש באנגליה. עם 350,000 תושבים, מיקום מעולה ותשואות גבוהות באופן יחסי – הולכת וכובשת ברדפורד את ליבם של משקיעים רבים, הנהנים מתשואות גבוהות. עד כמה גבוהות? נתוניו של מחקר שנערך לאחרונה מעלים כי אזור מרכז העיר מציג תשואות בגובה של למעלה מ-9%, מה שמציב האזור בדירוג השלישי מבין כל אזורי המיקוד באנגליה.

הודות למחירים הנמוכים על דיור, הפוטנציאל העצום לעליית ערך, העובדה כי העיר נהנית מהגירה חיובית ומגידול מהיר מאוד באוכלוסייה, כמו גם העובדה שבליבה יש אוניברסיטה מעולה המונה כ-10,000 סטודנטים, הם חלק מהמאפיינים שהופכים את ברדפורד למעוז השקעות שוקק – שכדאי "לתפוס" בזמן.

WAZE נדל"ני

פרויקט Bradford Skyline ממוקם בלב הפועם של העיר Bradford, באזור עם ביקוש גבוה לדירות מגורים קטנות ובסמוך למרכז הקניות הענק BROADWAY, המושך אליו תשעה מיליון מבקרים בשנה.

ZOOM IN

פרויקט Bradford Skyline הוא פרויקט הסבת בניין משרדים לבניין מגורים, המבוצע על ידי חברה ותיקה וינוהל בהמשך על ידי חברת ניהול מצליחה הפועלת בעיר שנים ארוכות, מה שמייתר לחלוטין את העיסוק בנכס. עבודות ההסבה בעיצומן, ובסופו יכלול הפרויקט החדש 126 דירות הפזורות על פני שבע קומות, כולן מרוהטות ומאובזרות לחלוטין. הנוף הנשקף מכל חלון מדהים, והוא כולל תצפית על דירות היוקרה המאכלסות את הסביבה, מותגי האופנה המובילים ואזור מרכז העיר השוקק כולו.

עלות: 59,999£-104,400£

גודל הדירות: 35-61 מ"ר, דירות שניים ושלושה חדרים

מועד אכלוס: הרבעון השלישי של 2021

אופי ההשקעה

דירת מגורים הרשומה על שם המשקיע בטאבו, עם פוטנציאל עצום לעליית ערך בעתיד. לאורך חיי ההשקעה, הנכס מנוהל על ידי חברת הניהול המעניקה פתרון 360 מלא, הכולל ריהוט ואבזור הדירה, השכרת הנכס, ניהול שוטף וסיוע במכירה עתידית, במידת הצורך (את הנכס ניתן למכור בכל שלב, אך כדאי לזכור כי מדובר בפרויקט יוקרתי ומבוקש מאוד, בלב אחת הערים התוססות של אנגליה).

חלוקת רווחים

חוזה שכירות נחתם מראש לשנת ההשכרה הראשונה, עם צפי ל-10% תשואה ברוטו המתקבלת ישירות לחשבון הבנק הישראלי של המשקיע.

תנאי תשלום

50% מקדמה במעמד חתימת החוזה ו-50% נותרים במסירת המפתח

מעוניינים להשקיע בפרויקט?

השאירו פרטים לשיחה עם מומחה

Details

  • Price:
    59,999£ - 104,400£